سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 دبیر علمی جشنواره شعر دفاع مقدس خراسان رضوی خبر داد - هشت سال دفاع مقدس

رشد 30 درصدی ارسال آثار به چهارمین جشنواره شعر دفاع مقدس
دبیر علمی چهارمین جشنواره شعر دفاع مقدس خراسان رضوی از رشد 30 درصدی آثار ارائه شده به این جشنواره خبر داد.

 به گزارش سایت ساجد به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، مجید نظافت ظهر امروز در نشستی خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون 594 اثر از 213 شاعر خراسانی به چهارمین جشنواره شعر دفاع مقدس ارسال شده است که 115 نفر از مشهد و مابقی از شهرستان‌های خراسان رضوی است.
دبیر علمی چهارمین جشنواره شعر دفاع مقدس خراسان رضوی در ارتباط با برنامه‌های چهارمین جشنواره شعر دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: امسال برای نخستین‌بار دو کتاب از برگزیدگان جشنواره سه سال گذشته و جشنواره سال‌جاری چاپ می‌شود که تاکنون کار تدوین 95 درصد آن انجام شده است.
نظافت همچنین از مراسم تجلیل شاعر پیشکسوت انقلاب و دفاع مقدس استاد سروی‌ها در این جشنواره و ساخت کلیپی درباره ایشان خبر داد و گفت: انتشار نشریه‌ای همزمان با برگزاری جشنواره یکی دیگر از برنامه‌ها است.
دبیر علمی چهارمین جشنواره شعر دفاع مقدس خراسان رضوی، با بیان اینکه در جشنواره امسال تجربه‌ای سه ساله را پیش رو داریم، گفت: در طول سال‌های اخیر این جشنواره حرکت روبه رشدی داشته که از آمار شرکت کنندگان و رشد 30 درصدی آثار ارائه شده به جشنواره امسال مشهود است.
نظافت همچنین از حضور محصلان و فرهنگیان در جشنواره امسال خبر داد و گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با آموزش و پرورش خراسان رضوی تا امروز 41 نفر از این افراد در جشنواره چهارم شرکت کرده‌اند.
وی در ادامه از همکاری دستگاه‌های فرهنگی استان در برگزاری این جشنواره خبر داد و اظهار داشت: تا امروز این دستگاه‌ها به وعده‌های خود عمل کرده‌اند.


نوشته شده توسط : بچه های بسیجی

نظرات ديگران [ نظر]